Aanmelden / Activiteiten

Jaarverslag 2023

Wat moet ik doen om bij jullie te mogen werken?

In een tijd waarin personeel niet voor het oprapen ligt, is dat wel erg leuk om te horen. Dat de collega’s iets uitstralen waar je bij wilt horen is geweldig en ook nodig om te slagen in onze missie om van Harderwijk de gezondste stad van Nederland te maken.

In 2023 heeft GA! significant uitgebreid en hebben we op bijna alle programma’s groei doorgemaakt, wat aangeeft dat ons werk positief wordt ontvangen door inwoners, partners en de gemeente. We hebben meer mensen bereikt dan in 2022 en gaven bewegingsonderwijs op meer dan 90% van de basisscholen. Enkele hoogtepunten: we zijn gestart op twee nieuwe locaties voor Sportparkmanagement, er is nu een Brede School in elke wijk van Harderwijk, en een uitgebreid programma op het AZC. Ook onze partners erkennen de meerwaarde van GA! en ondersteunen actief.

Op organisatorisch vlak is GA! vernieuwd om beter te kunnen werken aan strategische doelen en jaarlijkse speerpunten, met een bestuur uitgebreid door Alja Sluiter en Bram van Polen. Tevens hebben we ons vijfjarig bestaan gevierd en werken we momenteel aan een langetermijnvisie en zelfstandig werkgeverschap voor 2024.

Doe je met ons mee?

Al met al was 2023 een jaar van grote stappen en successen, met veel waardering voor onze GA! coaches die inwoners inspireren. GA! blijft in 2024 verder bouwen aan hun doelen we nodigen hierbij iedereen uit om deel te nemen of bij te dragen aan onze activiteiten.

Meer weten over ons werk voor Jaarverslag 2023?

GA! Harderwijk is een initiatief van